۱۴۰۲ اردیبهشت ۱, جمعه

مسومیت دانش آموزان دختر در دست‌کم ۱۲ شهر ایران

L

27.1.1402

 


(ایران‌ویر)

موج حملات شیمیایی به مدارس دخترانه ایران در شرایط بی تفاوتی مقامات حکومت جمهوری اسلامی در روز دوشنبه ۲۸ فروردین نیز ادامه پیدا کرده و دانش‌آموزان دختر در دست‌کم ۱۲ شهر ایران هدف مسموم سازی عمدی قرار گرفتند.

بر اساس گزارش‌ها و ویدیوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، امروز شهرهای اصفهان، سنندج، روانسر، سقز، بوکان، دیواندره، ارومیه، گیلانغرب، تبریز، دزفول و ماهدشت کرج نیز صحنه مسمومیت‌ دانش‌آموزان بودند.

دبیرستان دخترانه آسمان تبریز، مدارس دخترانه راهنمایی فجر و شرف و دبیرستان دخترانه شاهد در بوکان، دبیرستان دخترانه «نورالزهرا» در ارومیه، مدرسه پروین اعتصامی در دیواندره و مدرسه دخترانه سرور و ام السلمه در دزفول، از جمله مدارسی بودند که حملات شیمیایی به آنها در روز دوشنبه انجام شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، در پی حمله شیمیایی به دبیرستان دخترانه «آسمان» تبریز ،خانواده‌های دانش‌آموزان مقابل ساختمان این دبیرستان دست به تجمع زده‌اند.

هنرستان دخترانه محمد باقر و مدرسه زینب کبری در ماهدشت کرج، مدرسه دخترانه رضوان و مدرسه دخترانه «امام جعفر صادق» و دبیرستان دخترانه ۱۵ خرداد در کرج نیز هدف اقدام تروریستی مسموم سازی قرار گرفته‌اند.

دبیرستان معلم کرمانشاه و چهار مدرسه دخترانه هنرستان اندیشه، راهنمایی ۱۷ شهریور و دبیرستان‌های عصمت و خدیجه کبری در گیلانغرب در استان کرمانشاه نیز با گاز سمی هدف قرار گرفته‌اند.

ویدیوهایی از شهر سنندج در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که دانش‌آموزان مدرسه دخترانه نسیبه در میدان کوهنورد این شهر را در حال انتقال به بیمارستان نشان می‌دهد.



source https://koodak.bashariyat.org/?p=47142

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تهران؛ یک قربانی کودک همسری به اتهام قتل همسرش بازداشت شد

۱۱.بهمن.۱۴۰۲هرانا در آبان ماه امسال یک قربانی کودک همسری در تهران با خوراندن قهوه مسموم به همسر خود، وی را به قتل رساند. طی روزهای اخیر، م...