۱۴۰۲ بهمن ۱۲, پنجشنبه

تهران؛ یک قربانی کودک همسری به اتهام قتل همسرش بازداشت شد

۱۱.بهمن.۱۴۰۲هرانا

در آبان ماه امسال یک قربانی کودک همسری در تهران با خوراندن قهوه مسموم به همسر خود، وی را به قتل رساند. طی روزهای اخیر، متهم که اکنون ۳۲ سال دارد بازداشت شد و انگیزه خود از این اقدام را اختلافات خانوادگی عنوان کرد. به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از همشهری، در آبان ماه امسال، یک قربانی کودک همسری در تهران همسر خود را به قتل رساند.در این گزارش آمده است، گزارش مرگ مردی به بازپرس جنایی تهران اعلام شد که خانواده اش می گفتند دچار سکته قلبی شده است. مرد جان باخته حدود ۴۳ سال سن داشت که در خانه حالش بد شده و پس از انتقال به بیمارستان قلبش از تپش ایستاده بود. به هنگام وخامت حال این مرد، همسر و دو فرزندش در منزل حضور نداشتند. همسر وی که می گفت برای خرید از خانه بیرون رفته، پس از بازگشت به خانه وانمود کرد که با پیکر نیمه جان شوهرش مواجه شده و با اورژانس تماس گرفته بود. هرچند او به بیمارستان انتقال یافت اما تلاش برای نجاتش بی فایده بود. با توجه به مرگ مشکوک مرد میانسال و مشخص نبودن علت اصلی مرگ، بازپرس جنایی دستور داد تا جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شود. پزشکان آزمایش های لازم را آغاز کردند تا علت اصلی مرگ مرد جان باخته را مشخص کنند. سرانجام بعد از گذشت ۳ ماه، پزشکی قانونی اعلام کرد که علت مرگ مسمومیت با سم سیانور بوده است. در ادامه همسر ۳۲ ساله مقتول توسط پلیس بازداشت شد و به قتل شوهرش اعتراف کرد. وی در بخشی از اعترافات خود گفت: شوهرم پسرعمویم بود. من از ۱۳ سالگی با او ازدواج کردم. در حقیقت ازدواج ما به دستور خانواده هایمان بود و با وجود مشکلات فراوان زندگیم را شروع کردم درحالیکه خیلی سنم کم بود. او ۱۱ سال از من بزرگتر بود و ما خیلی با هم اختلاف سلیقه داشتیم. وی ادامه داد: به طلاق و جدایی فکر کردم اما همسرم حاضر به جدایی نبود. از سوی دیگر خانواده ام اگر متوجه می شدند درخواست طلاق داده ام، مرا طرد می کردند. نمی دانم چه شد که وسوسه قتل شوهرم به جانم افتاد. در اینترنت جست و جو کردم و تصمیم گرفتم سم سیانور بدهم و بعد نقش بازی کنم تا مرگ او را سکته قلبی نشان بدهم. برای اجرای این نقشه سم سیانور خریدم و در قهوه او ریختم. قهوه مسموم را به او دادم و بعد برای دقایقی از خانه خارج شدم و سپس برگشتم. متهم با صدور قرار برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.



source https://koodak.bashariyat.org/?p=50994

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تهران؛ یک قربانی کودک همسری به اتهام قتل همسرش بازداشت شد

۱۱.بهمن.۱۴۰۲هرانا در آبان ماه امسال یک قربانی کودک همسری در تهران با خوراندن قهوه مسموم به همسر خود، وی را به قتل رساند. طی روزهای اخیر، م...