۱۴۰۱ آبان ۵, پنجشنبه

اعتراضات سراسری؛ بازداشت یک دانش آموز در شاهین شهر

خبرگزاری هرانا – طی روزهای اخیر در جریان اعتراضات سراسری یک دانش آموز، ساکن شاهین شهر اصفهان توسط نیروهای امنیتی در مدرسه بازداشت و مکان نامعلومی منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از انصاف، منابع محلی «شبکه شرق» از بازداشت یک دانش آموز در اصفهان خبر دادند.

براساس این گزارش، این دانش آموز با هویت پروانه صالح نیا، محصل پایه دوازدهم مدسه ۲۲ بهمن، شاهین شهر به علت آنچه صحبتهای سیاسی خوانده شده، در مدرسه بازداشت شده است.

این در حالی است که محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه این ماجرا «کاملا ساختگی» است، مدعی شد: «طبق آمار در ۱۰ سال گذشته چنین اسم و فامیلی در مدارس شاهین شهر نداشته‌ ایم.»

در این گزارش، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه افزود: «بر اساس گزارش‌ها در استان هیچ نیروی امنیتی وارد مدرسه نشده و هیچ بازداشتی نداشته‌ایم. اگر هم تعداد انگشت‌شماری اتفاقات این چنین رخ داده‌‌باشد، در این مدرسه مشخص که مورد سوال است ابدا چنین اتفاقی نداشته‌ایم. تا این لحظه هم –یکم آبان- موضوع ورود نیروی امنیتی به مدارس اصفهان به هیچ‌وجه درست نیست.»

ابراهیمی ضمن تاکید بر اینکه «دانش آموز بازداشتی در این استان نداریم»، ادعا کرد: «بازداشت در مدرسه که به هیچ عنوان نداشتیم اما ممکن است نیروهای امنیتی در قبال برخی از دانش‌آموزان نقش ارشادی و نصیحت و توصیه داشته‌باشند. برای پیگیری این موضوع و چگونگی نقش ارشادی هم باید با نیروهای امنیتی تماس بگیرید.»



source https://koodak.bashariyat.org/?p=45482

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تهران؛ یک قربانی کودک همسری به اتهام قتل همسرش بازداشت شد

۱۱.بهمن.۱۴۰۲هرانا در آبان ماه امسال یک قربانی کودک همسری در تهران با خوراندن قهوه مسموم به همسر خود، وی را به قتل رساند. طی روزهای اخیر، م...