۱۴۰۱ تیر ۸, چهارشنبه

عدم نظارت بر اجرای حفاظ استاندارد؛ غرق شدن یک نوجوان در استخر کشاورزی

  •  خبرگزاری هرانا – امروز پنجشنبه ۲ تیر، یک نوجوان ۱۷ ساله در یکی از روستاهای رفسنجان در یک استخر کشاورزی غرق شد. بی توجهی مسئولان شهری در نظارت بر اجرای حفاظ استاندارد و عدم نصب علائم هشدار در کانال‌های آب و استخرهای کشاورزی پیش از این نیز بارها باعث بروز حوادث اینچنینی شده است.

به گزارش خبر گزاری هرانا به نقل از فارس نیوز، امروز پنجشنبه ۲ تیر ماه ۱۴۰۱، یک نوجوان ۱۷ ساله در یکی از روستاهای رفسنجان در یک استخر کشاورزی غرق شد.

حسینی زینعلی رئیس مرکز اورژانس رفسنجان در این خصوص گفت: حوالی ظهر امروز گزارش غرق شدگی یک نوجوان ۱۷ ساله در روستای محمدآباد مختار واقع در بخش مرکزی رفسنجان دریافت و تیم اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

زینعلی افزود: پیکر بی‌جان این جوان توسط عوامل هلال‌احمر و آتش‌نشانی از آب بیرون کشیده شده بود و علی‌رغم تلاش تکنسین‌های اورژانس در احیا، نوجوان ۱۷ ساله تبعه افغانستان به‌علت غرق شدگی جان خود را از دست داد.

عدم نظارت دقیق مسئولان شهری بر اجرای حفاظ ایمن و استاندارد در حوضچه های آب کشاورزی و کانال های آب پیش از این نیز باعث بروز حوادث اینچنینی بوده است.



source https://koodak.bashariyat.org/?p=44203

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تهران؛ یک قربانی کودک همسری به اتهام قتل همسرش بازداشت شد

۱۱.بهمن.۱۴۰۲هرانا در آبان ماه امسال یک قربانی کودک همسری در تهران با خوراندن قهوه مسموم به همسر خود، وی را به قتل رساند. طی روزهای اخیر، م...