۱۴۰۱ اردیبهشت ۵, دوشنبه

ضرب و شتم منجر به قتل کودک نه ساله توسط پدر در کرمان

خبرگزاری هرانا – یک کودک نه ساله اهل شهرستان بردسیر واقع در استان کرمان در پی ضرب و شتم توسط پدرش جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز جمعه ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱، یک کودک نه ساله اهل شهرستان بردسیر واقع در استان کرمان جان خود را از دست داد.

به گفته یک منبع مطلع این کودک به دنبال ضرب و شتم شدید و ضربات وارده به بدن و سر توسط پدرش در بیمارستان افضلی پور کرمان بستری شده و نهایتا جان خود را از دست داد.

افشین صالحی نژاد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر ضمن تایید این خبر در گفتگو با ایسنا از بازداشت متهم خبر داده و افزود: «با توجه به جدایی والدین طفل و مشکلات ایجاد شده برای فرزندان و نیز عدم کنترل خشم و اعتیاد متهم، وی مقتول را به نحو شدید مورد کتککاری قرار می‌دهد و ضربات شدید به بدن و سر پسر ۹ساله وارد و منجر به مرگ وی می‌شود.»

به گفته دادستان عمومی و انقلاب بردسیر پدر انگیزه خود را تنبیه کودک عنوان کرده است. وی در این باره اظهار داشت: «تا این مرحله از تحقیقات که توسط بازپرس ویژه قتل انجام شده، مشخص است که شخصی به جز پدر در این جنایت نقشی نداشته است و قاتل نیز در اظهارات خود انگیزه‌اش را تنبیه اعلام کرده و بیان داشته قصد کشتن او را نداشته است.»

 

 

 

 



source https://koodak.bashariyat.org/?p=43113

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تهران؛ یک قربانی کودک همسری به اتهام قتل همسرش بازداشت شد

۱۱.بهمن.۱۴۰۲هرانا در آبان ماه امسال یک قربانی کودک همسری در تهران با خوراندن قهوه مسموم به همسر خود، وی را به قتل رساند. طی روزهای اخیر، م...