۱۴۰۱ فروردین ۹, سه‌شنبه

با کمک پلیس؛ ۳ کودک گمشده در الیگودرز به آغوش خانواده بازگشتند

الیگودرز- فرمانده انتظامی الیگودرز از پیدا شدن سه کودک گمشده توسط پلیس در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ گراوند امروز پنج شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: در الیگودرز، سه دختر بچه از منزل خارج شده و در بازار روز سرگردان شده بودند که گروهبان یکم «یاسین شیخ عینی» هنگام گشت زنی با دیدن کودکان قصد نزدیک شدن و کمک به آنها را داشته که کودکان احساس ترس کرده و متوجه قصد فرار آنها می‌شود.

۳ کودک گمشده در الیگودرز به آغوش خانواده بازگشتند

وی افزود: این پلیس مهربان با خرید شیرینی و غذا برای آنها به کودکان نزدیک و با دادن اطمینان به آنها که قصدش کمک است، جویای احوال آنها شده که هر سه کودک اعلام می‌کنند که گم شده‌اند و آدرسی از منزل و خانه خود ندارند.

فرمانده انتظامی الیگودرز بیان کرد: این همکار پلیس کودکان را با خود به کلانتری محل خدمت آورده و پس از چند ساعت مراقبت با اطلاع رسانی یکی از شهروندان در کانال‌های محلی والدین آنها با مراجعه به کلانتری ۱۱، هر سه کودک خود را تحویل گرفته و از زحمات پلیس قدر دانی کردند و مردم طی تماس با مدیر کانال از حس مسئولیت پذیری این پلیس مهربان تشکر کردند.



source https://koodak.bashariyat.org/?p=42594

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تهران؛ یک قربانی کودک همسری به اتهام قتل همسرش بازداشت شد

۱۱.بهمن.۱۴۰۲هرانا در آبان ماه امسال یک قربانی کودک همسری در تهران با خوراندن قهوه مسموم به همسر خود، وی را به قتل رساند. طی روزهای اخیر، م...