۱۴۰۰ دی ۳۰, پنجشنبه

معاون وزیر آموزش و پرورش؛ چاره‌ای جز بازگشایی مدارس نداریم/ افت تحصیلی در دوران مجازی

۳۰ دی ۱۴۰۰

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، بر آموزش حضوری دانش آموزان از نیم سال دوم تحصیلی تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، صادق ستاری فرد، در ارتباط زنده با شبکه خبر سیما، گفت: شرایط آموزش غیر حضوری دانش آموزان، باعث افت تحصیلی ۵۰ تا ۶۰ درصدی بچه‌ها شده است. این وضعیت به ویژه در مقطع ابتدایی بیشتر مشهود است.

وی افزود: قرار است با شروع نیم‌سال دوم آموزش‌ها حضوری برگزار شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با عنوان این مطلب که چاره‌ای نداریم جز اینکه به سمت آموزش‌های حضوری برویم، ادامه داد: در تمام مدارس روستایی و مناطق شهری کم جمعیت تمرکز بر آموزش حضوری بوده است.

ستاری فرد گفت: تلاش می‌کنیم با ساماندهی سرویس‌های مدارس و تکمیل واکسیناسیون، به خصوص در شهر تهران، میزبان دانش آموزان در مدارس باشیم.

کد خبر 5404724



source https://koodak.bashariyat.org/?p=41658

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تهران؛ یک قربانی کودک همسری به اتهام قتل همسرش بازداشت شد

۱۱.بهمن.۱۴۰۲هرانا در آبان ماه امسال یک قربانی کودک همسری در تهران با خوراندن قهوه مسموم به همسر خود، وی را به قتل رساند. طی روزهای اخیر، م...