۱۴۰۰ دی ۱۷, جمعه

خودکشی یک نوجوان در سقز

۱۶ دی ۱۴۰۰

خبرگزاری هرانا – روز چهارشنبه ۱۵ دی‌ماه، یک نوجوان در سقز، از طریق خوردن قرص دست به خودکشی زده و جان خود را از دست داد. سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی‌های سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز چهارشنبه ۱۵ دی‌ ۱۴۰۰، یک پسر نوجوان در سقز دست به خودکشی زده و جان خود را از دست داد.

هویت این نوجوان برهان (سپهر) آهنی، فرزند عابد، حدود ۱۷ ساله و اهل سقز توسط هرانا احراز شده است.
از دلایل و انگیزه این نوجوان که از طریق خوردن قرص دست به خودکشی زده است اطلاع دقیقی در دست نیست.

هرانا طی گزارشاتی از خودکشی ۴ نوجوان دیگر به نام‌های دیمن بایزیدی، ماردین اله مرادی، نیما خسروی و آرنیکا جهانبین طی یک ماه گذشته، در مناطق کردنشین کشور خبر داده بود.
سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی‌های سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.



source https://koodak.bashariyat.org/?p=41412

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تهران؛ یک قربانی کودک همسری به اتهام قتل همسرش بازداشت شد

۱۱.بهمن.۱۴۰۲هرانا در آبان ماه امسال یک قربانی کودک همسری در تهران با خوراندن قهوه مسموم به همسر خود، وی را به قتل رساند. طی روزهای اخیر، م...