۱۴۰۰ تیر ۸, سه‌شنبه

برگزاری دومین رویداد پیوند صنایع فرهنگی در مرداد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر ، پیرو برگزاری اولین رویداد پیوند صنایع فرهنگی در حوزه طراحی کاراکتر و شخصیت‌پردازی، دومین رویداد با عنوان رویداد فرنو بازی، اسباب‌بازی و عروسک در مردادماه برگزار خواهد گردید.
برگزاری دومین رویداد پیوند صنایع فرهنگی در مرداد - خبرگزاری مهر
در این مرحله، گام دوم برای توسعه کسب و کارهای بازارپردازی (مرچندایزینگ) فرهنگی پس از طراحی کاراکتر و

شخصیت‌پردازی برداشته می‌شود. 
در رویداد فرنو بازی، اسباب‌بازی و عروسک، بهم‌رسانی فعالان فرهنگی در حوزه بازی، اسباب‌بازی و عروسک با مجموعه‌های توسعه‌دهنده کسب و کارهای فرهنگی همانند مراکز نوآوری، شتابدهنده‌ها، فرشتگان سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگان ارشد فرهنگی بصورت می‌گیرد تادر آن، ایده‌ها و طرح‌های نوین فرهنگی در حوزه بازی، اسباب‌بازی و عروسک به توسعه‌دهندگان کسب و کارهای فرهنگی ارائه گردد. دراین رویداد، ایجاد زمینه مناسب برای شکل‌دهی مشارکت مالکیت معنوی ایده‌ها و طرح‌های فرهنگی بین فعالان فرهنگی و توسعه‌دهندگان کسب و کارهای فرهنگی برای سامان ‌دادن به کسب و کارهای بازارپردازی فرهنگی پی‌گیری می‌شود.
ثبت نام رویداد فرنو بازی، اسباب‌بازی و عروسک، از اول تیرماه آغاز شده و تا 10 تیرماه ادامه می‌یابد و سپس تیم‌ها بعد از گذراندن مراحل مختلف رویداد، در تاریخ 3 مردادماه اقدام به ارائه طرح‌های خود خواهند کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تهران؛ یک قربانی کودک همسری به اتهام قتل همسرش بازداشت شد

۱۱.بهمن.۱۴۰۲هرانا در آبان ماه امسال یک قربانی کودک همسری در تهران با خوراندن قهوه مسموم به همسر خود، وی را به قتل رساند. طی روزهای اخیر، م...