۱۴۰۰ تیر ۷, دوشنبه

عدم نظارت بر اجرای حفاظ استاندارد؛ غرق شدن یک کودک در استخر کشاورزی در تاکستان

۰۶ تیر ۱۴۰۰

خبرگزاری هرانا – عدم نظارت بر وجود حفاظ استاندارد، موجب غرق شدن یک کودک ۴ ساله در یک استخر کشاورزی در شهرستان تاکستان شد. پیش از این نیز فقدان نظارت بر حوضچه های کشاورزی باعث حوادث اینچنینی شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از غرق شدن پسر بچه ۴ ساله در استخر آب کشاورزی در بخش خرمدشت شهرستان تاکستان خبر داد.

کوروش عزیزی اظهار کرد: در پی تماس تلفنی مسئول بهداری خرمدشت با پاسگاه این بخش مبنی بر جان باختن پسر بچه ۴ ساله در اثر غرق شدگی در استخر آب کشاورزی، عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: بدنبال بررسی های انجام شده مشخص شد که این کودک به همراه پدرش، جهت سرکشی از اراضی و زمین‌های کشاورزی به آن محل رفته بود که به درون استخر آب کشاورزی سقوط می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان بیان کرد: پدر کودک پس از مدتی جستجو برای پیدا کردن فرزند، متوجه وی در درون استخر می‌شود که او را خارج و به بهداری خرمدشت انتقال می‌دهد.

عزیزی خاطر نشان کرد: بنا به اظهارات پزشک، کودک در زمان انتقال به بهداری فاقد علائم حیاتی بوده و جان خود را از دست داده بود.

عدم نظارت دقیق مسئولان شهری بر اجرای حفاظ ایمن و استاندارد در حوضچه های آب کشاورزی و کانال های آب پیش از این نیز باعث بروز حوادث اینچنینی بوده است.



source https://koodak.bashariyat.org/?p=39190

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تهران؛ یک قربانی کودک همسری به اتهام قتل همسرش بازداشت شد

۱۱.بهمن.۱۴۰۲هرانا در آبان ماه امسال یک قربانی کودک همسری در تهران با خوراندن قهوه مسموم به همسر خود، وی را به قتل رساند. طی روزهای اخیر، م...