۱۴۰۱ اسفند ۲۹, دوشنبه

نرماشیر؛ چهار شهروند از جمله دو کودک در یک استخر کشاورزی غرق شدند

21.12.1401 هرانا

خبرگزاری هرانا – چهار شهروند از جمله دو کودک در شهرستان نرماشیر، به دلیل استفاده از پلاستیک در کف استخر کشاورزی و کمبود نیروی امدادگر غواص، غرق شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، فرماندار شهرستان نرماشیر واقع در استان کرمان، از غرق شدن چهار نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.

فرماندار شهرستان نرماشیر با اعلام این خبر گفت: “دو دختر پنج ساله هنگام بازی وارد محوطه استخر یک گلخانه کشاورزی در روستای بدرآباد نرماشیر شدند که هر دوی آنها به داخل استخر سقوط کرده و غرق شدند. همچنین دو پدر این کودکان که از کارگران فصلی گلخانه بودند دقایقی بعد از حادثه برای نجات جان بچه ها اقدام کردند؛ اما آنها نیز در استخر گیر کردند و نتوانستند جان خود و فرزندانشان را نجات دهند.”

آقای طبسی‌ نژاد در ادامه عنوان کرد: “استخر کشاورزی مورد اشاره مجهز به حصار و فنس لازمه است، اما به دلیل استفاده از پلاستیک در کف استخر، این کودکان به عمق استخر سر خوردند و وجود همین نوع پلاستیک ها باعث شد که پدران آنها نیز نتوانند خود را از استخر بیرون بکشند.”

او افزود: “به دلیل کمبود نیروی امدادگر غواص و تا رسیدن غواص از هلال احمر بم به محل حادثه، یکی از افراد محلی که غواص دوران جنگ بوده توانست اجساد را بیرون بکشد.”

به گفته فرماندار نرماشیر، این افراد اهل شهرستان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان بودند که برای کار به نرماشیر آمده بودند.

فقدان نظارت دقیق بر ایمن سازی حوضچه‌ها و استخرهای کشاورزی پیشتر نیز باعث بروز حوادث اینچنینی بوده است.



source https://koodak.bashariyat.org/?p=46899

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تهران؛ یک قربانی کودک همسری به اتهام قتل همسرش بازداشت شد

۱۱.بهمن.۱۴۰۲هرانا در آبان ماه امسال یک قربانی کودک همسری در تهران با خوراندن قهوه مسموم به همسر خود، وی را به قتل رساند. طی روزهای اخیر، م...