۱۴۰۰ اسفند ۱۶, دوشنبه

رئیس اورژانس کرمان: تصادف در شهر کرمان ۶ مصدوم به جای گذاشت

کرمان – رئیس اورژانس کرمان از بروز تصادف در شهر کرمان خبر داد و گفت: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند.
محمد صابری در گفتگو با مهر اظهارداشت: وقوع تصادف در بلوار جمهوری اسلامی در شهر کرمان بین دو دستگاه سند و تریلی موجب زخمی شدن ۶ نفر از سرنشینان سمند شد.

وی تصریح کرد: دو تیم فوریت‌های پزشکی به صحنه این تصادف اعزام و مصدومان در کوتاه‌ترین زمان ممکن بعد از رها سازی به مرکز درمانی شهید باهنر کرمان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

وی حال عمومی این افراد را مساعد توصیف کرد گفت: ۴ کودک در بین مصدومان وجود دارد.



source https://koodak.bashariyat.org/?p=42356

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تهران؛ یک قربانی کودک همسری به اتهام قتل همسرش بازداشت شد

۱۱.بهمن.۱۴۰۲هرانا در آبان ماه امسال یک قربانی کودک همسری در تهران با خوراندن قهوه مسموم به همسر خود، وی را به قتل رساند. طی روزهای اخیر، م...